Adobe Experience Manager Projekt bei Enterprise Kunde

Mannheim, Baden-Württemberg  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Details zum Projekt:

Projektbeginn: 01.07.2017
Projektende: 30.06.2018
Einsatzort: Raum Mannheim

Ziel des Projektes ist ein Upgrade von Adobe Experience Manager Version 5.x auf 6.x.
Adobe Experience Manager wird für die Webpräsenz des Kunden benutzt. Die derzeitige Version läuft im extended vendor support.
Ein Upgrade auf Version 6.x wird die Plattform zurück in den Support bringen.

Tasks:

- Works as developer within upgrade project Adobe Experience Manager 5.6 to 6.X
- 3rd level support in solution finding for incidents
- 3rd level support within change implementation

- Consults within defining and execution of software testing Skillset Requirements:

o Needs the ability to work autonomously and self-motivated
o Needs to be a strong team player and very good communicator
o Articulation and Analytical skills necessary
o Provides architecture skills for AEM related Adobe Products
o Working within international projects

Experience:

- At least 5 years in administration AEM 5.X/6.X systems
- Environments based on Agile Software Development Model
- Experience in development within CQ5/AEM projects
- Experience within AEM Upgrade (CQ5/AEM5.X to AEM 6.X) would be helpful
- Performance optimization within AEM environments
- Software Testing

Certifications:

- Adobe DAY CQ5 or similar
- Adobe Experience Manager 5.X/6.X
- Scrum certification would be welcome
Start
07.2017
Dauer
12 Monate
Von
Netlution GmbH
Eingestellt
23.05.2017
Ansprechpartner:
Thorben Hummel
Projekt-ID:
1349171
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren