Global Certified Salesforce.com Administrator

Hessen  ‐ Vor Ort
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Beschreibung

Wir zählen derzeit zu den führenden europäischen Unternehmen in den Geschäftsbereichen Human Capital Solutions und IT-Recruitment.
Unsere Kernkompetenz ist die Vermittlung hochspezialisierten IT-Beratern in Projektpositionen. Neben unserem Hauptsitz in London, verfügen wir über Niederlassungen in Frankfurt, Stuttgart, Genf, Boston, San Francisco, Sao Paolo und Tokio sowie Singapur

Wir suchen momentan einen Global Certified Salesforce.com Administrator(M/W) für unseren Kunden in Hessen.


Anbei die Projektbeschreibung.

Projektstart/-Dauer: ASAP - 31.10.2015
Einsatzort/-Region: Hessen
Projekt Sprache: Deutsch / English

Ihr Profil:
- 4 year college degree in a related technical discipline (or equivalent experience)
- Salesforce Certified Administrator
- English
- 3 years experience supporting complex Salesforce.com environment
- Strong analytical experience
- Experience with Salesforce.com administration, integration tools, and APIs.
- Apex Data Loader
- Excellent verbal and written communication skills
- Demonstrated project discipline and experience
- Must be organized, focused, and driven toward established deliverable dates.
- Functional knowledge of Salesforce.com data structure and understanding of how to
leverage the tool to meet complex process and reporting requirements



Das Projekt beinhaltet folgende Aufgabenstellungen :
- Perform application administrator functions such as user management, profiles, roles,
permissions, rules, assignment rules, queues, and license management.
- Manage dashboards, reports, forms, templates, page layouts, workflows and approvals,
create and maintain custom objects, object relationships, formulas, standard and custom
fields.
- Work with Change Management Specialist to provide best practices and tips on
Salesforce usage to end users.
- Monitor Issues/Enhancements (Help) tickets from end users. Work with internal and vendor support to get issues resolved.
Provide updates and transparency to user community on status and resolution.
- Customize reporting and dashboards for various teams. Support efforts to provide report
training.
- Stay current with Salesforce releases and corresponding documentation and provide
recommendations on new solutions, including third party solutions.
- Recommend implementation of best practices for end­user experience, improvements to
data integrity, de­duplication, validation rules, workflows and so on.
- Coordinate UAT for issue fixes, enhancements and new releases, including recording
results, and coordinating feedback/fixes with development team.
- Define, deliver and support any other functionality and configuration of the
Salesforce.com platform that will improve end­user experience and effectiveness of
Salesforce environment


Ich hoffe, Ihr Interesse geweckt zu haben und freue mich auf eine
aktive Zusammenarbeit mit Ihnen!
Für weotere Fragen können Sie sich sehr gerne an mich wenden. :-)
Telefon:
eMail:
Start
02.2015
Dauer
8 Monate
Von
K2 Partnering Solution
Eingestellt
20.04.2015
Ansprechpartner:
Timo Neu
Projekt-ID:
888462
Vertragsart
Freiberuflich
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