Service/Operations Manager (m/w)

Frankfurt am Main  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Tätigkeitenbeschreibung
Für unseren Kunden aus dem Raum Frankfurt am Main suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Service/Operations Manager (m/w).
Aufgaben:
* Manage VENDOR overall service delivery and service relationship
* Adjust service levels
* Operational monitoring
* Implement measurements and monitor performance indicators including but not limited to Service Levels, quality indicators and satisfaction measures
* Service activity report
* Participate in Service Delivery meetings - communication on a service delivery perspective
* Support steering of digital payment applications that includes:
- support of migration of new releases
- implement measurments
- define and control service delivery

Für diese Aufgabenstellung sollten Sie über die folgenden Kenntnisse und Erfahrungen verfügen:
* Deep experience in airline payment processes (like Amadeus Payment Suite, Airline Payment platforms)
* Must be able to demonstrate commercial experience working in a similar role which preferably shows a solid understanding of project management principles.
* In-depth experience in information systems operations environment in systems analysis or development
* 3+ years experience in IT operations monitoring
* Experience with Jira
* Experience in operation on digital or eCommerce technology applications incl. mobile technology
* Deep understanding of problem/incident management processes
* Excellent written and verbal English language skills (business fluency), German language would be a strong plus


Fähigkeiten (Must have)
Englisch, Jira, Payment

Fähigkeiten (Nice to have)
Deutsch
Start
ab sofort
Dauer
11MM
Von
provativ GmbH
SIPJOB-ID:
4865
Eingestellt
04.02.2016
Projekt-ID:
1063608
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren