Beschreibung
Für unseren Kunden aus der Versicherungs-Branche suchen wir zwei Technical Experts (m/w) mit geklärtem Sozialversicherungsstatus (bestandene Prüfung der DRV nicht ausreichend, entweder Angestellte eines Systemhauses oder eigene GmbH oder ähnliche Firmierung mit sozialversicherungspflichtigen Angestellten)Ihre Aufgaben:
- Implementation / optimization of complex Contact Center solutions
- Move Contact Center Solution from Data Center in Munich to Data Centers in Frankfurt and Paris
- Standardization and automation of Contact Center workflows and routings
- Collaboration and coordination with involved providers and stakeholders
- Consultancy of Test period and Roll-out
- Create and maintain project documentation, presentations and reports
- Consulting in customer and provider workshops
- Provider steering and Controlling
Ihre Skills:
- Profound experience in Configuration / Adminstration of Call Center Solutions based on Cisco Call Manager
- Experience in Provider Management
Bei Interesse freuen wir uns auf Ihr aktuelles Profil im Word-Format (bitte kein PDF)! Reference :J Duration :30.09.2017 Location : München Languages : deutsch/englisch emagine GmbH Peter, Vanessa T : F :