User Helpdesk Support

Nordrhein-Westfalen  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Schlagworte

Beschreibung

User helpdesk support

I am currently searching for several technicians to work on site in Germany for one of Germany's largest IT outsourcing providers, this is a potential long term contract

Administration Remedy system - ticket collection
Ticket generation, processing and tracking in English (written and spoken) and German
SPOC for project management rollout Produban
Contact the center for users
Trouble-Shooting
Erstlosungsversuch when problems arise - even remote support
Discussing issues UHD team -> Knowledge Transfer
Contact with RP to emit the Floor Walker, Springer 'for local user support on the basis of a ticket in Remedy

Fluent German

I look forward to viewing your CV now.

Start
ab sofort
Dauer
3 months ++
(Verlängerung möglich)
Von
Darwin Recruitment
Eingestellt
25.10.2012
Projekt-ID:
439144
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren