Training Associate für Pharmakovigilanz (w/m/d)

Marburg, Hessen  ‐ Hybrid

Schlagworte

Microsoft Sharepoint Softwaredokumentation Lernmanagementsysteme Pharmakovigilanz Wirtschaft Pharmazie Verwaltungstätigkeiten Software Version Control

Beschreibung

Sehr geehrte Damen und Herren,

für meinen Kunden aus der Pharmabranche suche ich eine/n Training Associate für Pharmakovigilanz (w/m/d).


Startdatum: 15. Januar 2024
Laufzeit: 14. Januar 2025
Einsatzort: Marburg, 80 % remote, 20% vor Ort
Auslastung: 37,5 Stunden pro Woche


Ihre Aufgaben:

· Operational Training Support
· Collaborate with Regions Operations Manager (Training), Regions Leads and Territory Managers to define training and development plans for Regions employees and Safety Officers, incl. documentation in training curricula
· Maintain content of elearnings, training videos and Regions education platform
· Update and maintain PV elearnings and training videos with the Regions standard training creator tools like Articulate (Storyline and Rise), Synthesiaand Vyond. Maintain technical documentation and ensure version control of Regions training materials
· Training Administration
· Coordinate training material provisioning in the Learning Management system of the client
· Act as interface to platform & tools developers, coordinate development and enhancement of Training platform & dashboard


Das sollten Sie mitbringen:

· Bachelor degree in e.g. Instructional Design, quality, nursing, economics or equivalent qualification or work experience,
· More than (>) 3 years experience in the Pharmaceutical or Biotech industry, preferably in Pharmacovigilance
· Brought communication skills, brought experience in PV training delivery, procedural documents writing, PowerPoint slides creation, sharepoint development & maintenance, Online Trainer experience
· Strong analytical, problem solving skills
· Excellent communication and interpersonal skills, ability to build trust on all organizational levels and across functions
· Ability to work independently as well as a team player, working in a cross functional and global environment
· High level of computer literacy (MS sharepoint, PowerPoint, Excel, Word, Teams)
· Self-motivated, able to prioritize, plan effectively
· Excellent communication skills, Business English Level 2

Bei Interesse, senden Sie mir bitte Ihren aktuellen Lebenslauf mit frühestmöglichem Startdatum und aktuellem Stundensatz zu. Ich werde mich nach Sichtung bei Ihnen melden.

Ich freue mich auf Ihre Rückmeldung und bedanke mich im Voraus.

Viele Grüße

Mariam Gareginyan
E-Mail:
Telefon:
Start
01.2024
Auslastung
100% (5 Tage pro Woche)
Dauer
12 Monate
Von
Computer Futures
Eingestellt
01.12.2023
Ansprechpartner:
Larisa Sarkisyan
Projekt-ID:
2688375
Branche
Medizin und Pharma
Vertragsart
Freiberuflich
Einsatzart
80 % Remote
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren