Beschreibung
Conception and implementation of new technical customer service functionalities.? Execution of technical configurations and corresponding integration tests in pre-production environments.
? Preparation and supervision of the Inlife transition of new technical solutions.
? Coordination of 3rd Parties during integration phase, as BASF IT Services and external vendors (Logistics, DMS, Print, Dispatch, ...) etc.
? Setup of monitoring tools and business reporting.
? Documentation of technical and operational changes.
? Analysis and design of new business processes.
? Reviews of business and technical requirement documents.
? Project Management.
Required:
? General Telco experience
? Experience in CRM and Billing systems and Customer Service processes
? Knowledge of CDRator internal processes
? Knowledge of relational databases
Der Projektmanager übernimmt eher die technische Leitung, hat keine Budget- und Personalverantwortung.
Es handelt sich um Partnergeschäft dieses Geschäft soll erhalten und ausgebaut werden.
must:
Erfahrung im Customer Care Bereich.
Tagessatz festgelegt. Max. 520,00 – 540,00 € all in.
Start: asap
Dauer: 12MM++
Haben wir Ihr Interesse geweckt, am einfachsten bewerben Sie sich über unser Webportal unter:
http://www.ipaxx.com/index.php/projekt?id=6795
Initiativbewerbungen richten Sie bitte am einfachsten auf elektronischer Weise direkt unter:
http://www.ipaxx.com/index.php/content/reg
Weitere Informationen erhalten Sie selbstverständlich auf Anfrage auf unserer Homepage www.iPAXX.com.
Herzliche Grüße aus Heidelberg
Stefan Huck
Recruitment
iPAXX AG | Vangerowstr. 14 | 69115 Heidelberg | Deutschland
T: | F:
| www.ipaxx.com