Beschreibung
Für einen unserer Kunden suchen wir derzeit einen freiberuflichen Mitarbeiter, der die nachfolgenden Anforderungen erfüllt:Rahmenparameter:
Dauer: 01.04.–31.07.2015
Aufwand: ca. 46 PT
Einsatzorte: München zu ca. 60 % und Immenstaad zu ca. 40%
Aufgabenbeschreibung:
1) Review Design, Review Requirements
2) Update Design Include the folowing known change:
- use a backup and restore solution for virtualized environments (Hyper-V 2012 )
- Traceability Matrix
- Alignement of HW and SW with Physical Architecture
- Alignement of Sizing and Network settings with Infrastructure Sheet
3) Create Test Procedure document baseline
- Traceability Matrix
- Test Procedures to be defined within HP Quality Center
4) Provide list of changes (eg. Hardware, software components etc.) which needs to applied on:
- Enterprise Architect Model (Physical Architecture)
- HW and SW BOM
- Backup and restore Storage sizing document
- Infrastructure Sheet
- Interface Documentation (ICD)
5) Install Backup and Restore solution (EMC Networker and Data Domain) in the Pre-integration environment
6) Install, Configure Clients, Groups, Backup policy
7) Baseline all required sources/binaries in order to have correct structure for Configuration Management
8) Update Test Procedure Document
9) Proof of functionality / Bugfix in the acceptance test environment
10) Problem Resolution
Must-Have-Skills:
Extensive (3 - 5 years) experience as IT Backup and Restore expert within large and international projects
Proven expert knowledge on EMC backup and restore solutions like EMC Networker 8 (5 Years)
Expert Knowledge on Windows 2012 R2
Expert Knowledge on Linux RHEL 6
Knowledge on SQL, Oracle, databases
Language: English and German
Wichtig für Ihre Bewerbung:
Neben Ihrer Projekthistorie aus der die angeforderten Kenntnisse einwandfrei erkennbar sind, benötigen wir eine umfangreiche, schriftliche Selbsteinschätzung, aus der schnell ersichtlich wird, dass Sie der/die geeignete Kandidat(-in) für diese Position sind. Im Zuge unserer intensiven Zusammenarbeit mit dem Kunden, hat dies einen wesentlichen Teil zur erfolgreichen Besetzung beigetragen. Außerdem benötigen wir die Angabe Ihrer Verfügbarkeit sowie Ihrer Gehaltsvorstellungen bzw. die Angabe Ihres Stundensatzes.
Ihr GECO-Ansprechpartner freut sich auf Ihre Kontaktaufnahme:
Peter Schardin
Telefon:
Start: 01.04.2015
Dauer: 31.07.2015
Art: Contract