Installation, Betrieb und Administration von Intranet und Web- Applikationen

Berlin  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Schlagworte

Beschreibung

Für einen unserer Kunden sind wir aktuell auf der Suche nach einem/einer Mitarbeiter/in für die Installation, den Betrieb und die Administration von Intranet und Web- Applikationen.

Zur Tätigkeit:

• Installation, operation and administration of Intranet and Web applications and guarantee a quality level in accordance with the service contract
• Guarantee that the application availability and security according to customer standards
• Participation in the request management process for incidents, problems, requests and changes
• Installation, testing and configuration of new service components
• Participation to the definition and setup of new solutions
• Analyses and solving complex technical problems in distributed systems in cooperation with developers, customers and vendors
• Creation of service documentation

Erforderliche Skills:

• Expertise in Apache, IIS and Java Application environment
• Expertise in MySQL
• Enhanced skills in SSL, LDAP, encryptions, certificates
• Programming languages: PHP, Scripting
• Medium skills in Postgres
• Good englisch spoken and written

Sollten Sie Interesse an dieser Tätigkeit haben, so freue ich mich auf die Zusendung Ihres CV unter Angabe von Verfügbarkeit und Stundensatz.

Mit freundlichen Grüßen,

Heike Henning
Resource Management
SPIRIT/21
Start
11.2013
Dauer
12 Monate
Von
SPIRIT/21 GmbH
Eingestellt
06.09.2013
Ansprechpartner:
Sonja Hofmair
Projekt-ID:
595257
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren