Service Desk Analyst m/f (15090)

Hamburg  ‐ Vor Ort
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Schlagworte

Beschreibung

<p>We need for a client project a Service Desk Analyst m/f with the following skills:</p>
<p>Profile:</p>
<ul>
<li>Good interpersonal and communication skills</li>
<li>Customer service orientation and ability to work in a team</li>
<li>Excellent Softskill, Communications skills(Voice &amp; Email) to handle global customers</li>
<li>Strong keyboard skills</li>
<li>Ability to perform in adverse situations</li>
</ul>
<p>Skills:
1. A+ certification
2. Trouble shooting skills and experience in handling UAM, PWD resets and Outlook environment
3. Troubleshooting skills on desktop and shrink-wrapped applications(MS office, Adobe etc)
4. Troubleshooting skills on VPN connectivity, dial up , wireless routers
5. Knowledge on active directory, domain controllers etc
6. Exposure to password reset tools
7. Troubleshooting experience using remote control tools</p>
<p>Start: ASAP</p>
<p>Location: Hamburg</p>

Anforderung:



Projektstart: asap 2012
Projektende: 6-12 months
Auslastung:
Leistungsort: Hamburg
Direktbewerbung: href=http://www.people4project.com/freelancer/jobboerse_angebotedetails.php?GUID=1365C23F-5FE1-E111-8EFF5825DE

Sollten wir Ihr Interesse geweckt haben, senden Sie uns bitte Ihr Profil im WORD-Format sowie den Stundensatz (all in) an

Mit freundlichen Grüßen
Ihr people4project-Team
Start
8.2012
Dauer
12 Monate
Von
people4project GmbH
Eingestellt
08.08.2012
Ansprechpartner:
Thomas Grunert
Projekt-ID:
404667
Vertragsart
Freiberuflich
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