IT Helpdesk Supporter

Vertragsart:
Vor Ort
Start:
01.2012
Dauer:
6 Monate (Verlängerung möglich)
Ort:
Frankfurt
Eingestellt:
12.01.2012
Land:
flag_no Deutschland
Projekt-ID:
296072

Warning
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.
Für ein Kundenprojekt im Bankenbereich suchen wir einen Mitarbeiter im Helpdesk

Aufgabenbereich:

- + First/Second level support for all divisions (EQ/FICC/IMD/FW), that includes:
- - application support (installation, problem resolving)
- - market data support
- - hardware support (cloning, HW installation / replacement)
- - printer / fax support
- + Day-one training for new joiner (currently in development but will be active soon)
- + Project work/coordination such as rollouts (Bloomberg, new application version etc.), Powerdown
- + Move coordination
- + RemoteGS support for Blackberry, Laptop, AccessGS (including quick training for user)
- + Backup for AV support (basic first level)
- + Backup for phone support Nortel and Syntegra (basic first level)

- FLUENT ENGLISH

- Erfahrungen im Bankenumfeld

Thomas Guckert
Resource Manager

PerfectStaff GmbH
Beethovenstraße 26
63526 Erlensee

Mobil:
E-Mail: