Support Services

Baden-Württemberg  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Schlagworte

Beschreibung

Für unseren Kunden aus dem Bereich IT Services suchen wir:

Consultant Support Services

Skill-Level:

Ticket dispatching by following a rule set of ticket handling, ticket forwarding to the right workgroup, check and verify that the pre-reqs are fulfilled by 1st/2nd level support, analyze incident tickets and solve the tickets, coordinate and involve WP.SWD team if necessary. Technical background regarding SCCM infrastructure, patch deployment, software deployment, client administration, troubleshooting and analyzing possibilities, stay in contact with 1st/2nd and 3rd level support, write knowledge base articles for the help desk.

Aufgaben:

MA, der sich ausschließlich um Tickets im Bereich SW Distribution Services kümmert

Dauer:

3 Monate mit Option

Start:

ASAP

Auslastung:

min. 4 Tage/Woche

Michael Bailey International is acting as an Employment Business in relation to this vacancy.

Start
ab sofort
Dauer
3 months++
(Verlängerung möglich)
Von
Generic Network
Eingestellt
12.12.2011
Projekt-ID:
280636
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren