Beschreibung
Für einen unserer Kunden suchen wir einen freiberuflichen Mitarbeiter, der die nachfolgenden Anforderungen erfüllt:Aufgabenbeschreibung:
to monitor the day-to-day operations of the IT infrastructure equipments, performs basic troubleshooting and executes well documented maintenance tasks
to level of operational incidents (following call from Helpdesk)
Install IT equipments with standard master
Install standard Applications and Software
Monitor the day-to-day operations communication and escalation
2nd level support, following call from Helpdesk, for operations issues
Perform basic troubleshooting
Execute documented maintenance tasks
Must-Have Skills:
gute Office und XP/Vista/Win 7
Druckerskill (Austausch von Komponten, Reinigung)
gute Englischkenntnisse zur Dokumentation und Verständnis der Calls
Softskills:
kundenorientiert
teamfähig
hohes Servicebewusstsein
Engagement
Rahmenparameter:
Einsatz im Rahmen einer Krankheitsvertretung für 6 Monate
Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung mit einem aussagekräftigen Profil
Start: 01.04.2011
Dauer: 30.09.2011
Art: Contract