+++ IT-P Endkundenanfrage ID: FK1202 Unterstützung Service Management (ITIL) +++

Niedersachsen, Hannover  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Wir sind aktuell auf der Suche nach Unterstützung für unseren Endkunden.

Start: 03.09.2018
Ende: 29.03.2019
Einsatzort: Hannover

Hello, we are looking for help in stabilization & redesign of our Service management (ITIL) processes.

The task requires: 

- proactive analytical approach 
- prepare summaries for mid- and top-management 
- communicate to multiple stakeholder / key persons 
- editing of the ITIL framework, at least on the V3 Foundation level 
- handling of ITSM Tools (Service Now) 
- intensive verbal and written communication (german/english). 
- Configuration management 
- Change management: 
- advise in (Incident-, Problem-, Knowledge- and Service Request Management) 
- creation of documentation and training materials 
- performing trainings, guidance and assistance for support teams 
- creation of CMDB data quality reports 
- bringing transparency through Changes 

All genders are welcome. Profiles in german are welcome.
Start
09.2018
Dauer
7 Monate
(Verlängerung möglich)
Von
IT-P GmbH Information Technology-Partner
Eingestellt
10.08.2018
Ansprechpartner:
Arzu Rasulova
Projekt-ID:
1613254
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren