Beschreibung
Hays ist ein weltweit führender Personaldienstleister, der sich auf die Rekrutierung von Spezialisten konzentriert - sowohl für den Projekteinsatz als auch für Festanstellungen und auf Zeit. In Deutschland, Österreich und der Schweiz vertrauen mehr als 600 internationale Topunternehmen auf unsere qualitätsgesicherten Prozesse, wenn Sie Experten suchen.We are looking for a
Process manager/Change manager (m/f)
Referenz: -en
Beginn: asap
Dauer: 3 MM
Ort: in the Netherlands
Branche: Datenverarbeitung, Hosting und damit verbundene Tätigkeiten
Ihre Aufgaben:
- Ticketing and 1st level support
- Accepting, classifying and processing orders, information queries, error registration (IT-malfunctions)
- Monitoring SLAs (tracking error messages/trouble tickets)
- Customer service
- Drafting system information and documentation
- Updating knowledge-database
Ihre Qualifikation
- Knowledge of ITIL, Remedy and customer processes, base network services and end devices
- Hardware and software skills
- Communication skills
- Customer-oriented approach
- Ability to work in a team
- Good knowledge of English and Dutch
- Mobility during the working week: On-call duty at various national locations and ready for international deployment at short notice
Skills:
- System Administration
- Project Management