Beschreibung
Target of tasks:Project Management for After Sales Service projects and other projects with logistical background achieving the required quality and costs on time.
The Project Manager is responsible for planning, initiating und controlling of all necessary tasks according to the project aims including
- capture, consolidation and prioritization of requirements
- designing concepts for systems and business processes as well as reporting of dependencies or restrictions
- leading the project team and steering of external partners
- budget and resources management
- designing, updating and tracking the project plan
- risk management
- project reporting and project communication
- project documentation
Mainly logistic processes, but all Customer Services processes are affected. This covers e.g. the activation, care, retention, fraud, collection, billing and dealer handling processes and systems.
must:
- langjährige und einschlägige Erfahrungen in der Telekommunikation
- nachweisliche Erfahrungen in Prozessen der Telekommunikation
Start: April
Dauer: 6MM+
Bitte beachten Sie, dass wir in diesem Projekt nur direkt mit Freiberuflern zusammenarbeiten können!
Haben wir Ihr Interesse geweckt, am einfachsten bewerben Sie sich über unser Webportal unter:
http://www.ipaxx.com/index.php?id=41&g=4&lg=de&p=5495
Initiativbewerbungen richten Sie bitte am einfachsten auf elektronischer Weise direkt unter:
http://www.ipaxx.com/index.php?id=42&g=4&lg=de&nr=1
Weitere Informationen erhalten Sie selbstverständlich auf Anfrage auf unserer Homepage www.iPAXX.com.