Service Desk Manager, Teamlead (m/f)

in Basel area  ‐ Vor Ort
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Schlagworte

Beschreibung

Hays ist ein weltweit f�hrender Personaldienstleister, der sich auf die Rekrutierung von Spezialisten konzentriert - sowohl f�r den Projekteinsatz als auch f�r Festanstellungen und auf Zeit. In Deutschland, �sterreich und der Schweiz vertrauen mehr als 600 internationale Topunternehmen auf unsere qualit�tsgesicherten Prozesse, wenn Sie Experten suchen.


We are looking for a
Service Desk Manager, Teamlead (m/f)

Referenz: -en
Beginn: 03/10
Dauer: 10 MM+
Ort: in Basel area
Branche: Herstellung von pharmazeutischen Spezialitäten und sonstigen pharmazeutischen Erzeugnissen

Ihre Aufgaben:
  • Manage a team of around 20 support agents
  • Monitoring and controlling of service desk
  • Provision of IT hardware, software and user account access (onsite and remote)
  • Processes support to guarantee optimal usage of IT workplace
  • To optimise internal working practices and processes
  • Implement and adhere to SLAs SOPs, OLAs as appropriate
  • Co-ordination with other appropriate IT groups


Ihre Qualifikation
  • Experience of minimum of 3 years in teamlead function with at least 8-10 team members
  • Deep experience in service management and ITIL processes, ideally ITIL certification
  • Minimum of 5 years of IT support, preferably with experience of a VIP or executive service desk
  • Support function experience within chemical, pharmaceutical or scientific environment
  • High client orientation



Skills:
- System Administration
- Project Management


Keywords: teamlead manager management support helpdesk service itil sla scientific pharma chemical
Start
03/10
Dauer
10 MM+
(Verlängerung möglich)
Von
Hays AG
Eingestellt
02.03.2010
Ansprechpartner:
Katharina Tuschhoff-M?ller
Projekt-ID:
141350
Vertragsart
Freiberuflich
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