Beschreibung
Hays ist ein weltweit f�hrender Personaldienstleister, der sich auf die Rekrutierung von Spezialisten konzentriert - sowohl f�r den Projekteinsatz als auch f�r Festanstellungen und auf Zeit. In Deutschland, �sterreich und der Schweiz vertrauen mehr als 600 internationale Topunternehmen auf unsere qualit�tsgesicherten Prozesse, wenn Sie Experten suchen.We are looking for a
Service Desk Manager, Teamlead (m/f)
Referenz: -en
Beginn: 03/10
Dauer: 10 MM+
Ort: in Basel area
Branche: Herstellung von pharmazeutischen Spezialitäten und sonstigen pharmazeutischen Erzeugnissen
Ihre Aufgaben:
- Manage a team of around 20 support agents
- Monitoring and controlling of service desk
- Provision of IT hardware, software and user account access (onsite and remote)
- Processes support to guarantee optimal usage of IT workplace
- To optimise internal working practices and processes
- Implement and adhere to SLAs SOPs, OLAs as appropriate
- Co-ordination with other appropriate IT groups
Ihre Qualifikation
- Experience of minimum of 3 years in teamlead function with at least 8-10 team members
- Deep experience in service management and ITIL processes, ideally ITIL certification
- Minimum of 5 years of IT support, preferably with experience of a VIP or executive service desk
- Support function experience within chemical, pharmaceutical or scientific environment
- High client orientation
Skills:
- System Administration
- Project Management
Keywords: teamlead manager management support helpdesk service itil sla scientific pharma chemical