Linux & SQL 1st & 2nd level Support Admin

Hessen, Eschborn  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Role: Handle customer communication in German and provide basic tech support needed
Rate : 320 Euro/ Day
Working hours: 8.5
Responsibilities:
· Hotline handling for Bank Customers (5-20 calls per day) who use Critical application (for viewing account information and transaction data)
· Mailbox monitoring
· Resolve Customer issues by looking at Oracle database and logs on Linux machine
Skillset:
· Excellent written and Spoken language skills in German
· Good written and Spoken language skills in English
· Basic knowledge of SQL & Linux

Contact Person: Christian Hahnen
Email:
Phone:
Start
ab sofort
Dauer
10 Monate
Von
AMM ENTERPRISE GmbH
Eingestellt
20.08.2020
Ansprechpartner:
Anagha Venkatesh
Projekt-ID:
1959039
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren