Beschreibung
Für einen unserer Kunden in Berlin suchen wir einen freiberuflichen Support-Mitarbeiter (m/w).Projektbeschreibung:
- Respond to, record and track all interactions, incidents and requests reported via telephone, e-mail or in-person in the ticketing system
- Evaluate, trouble-shoot and follow-up on customer issues
- Draft/maintain knowledge-articles on internal wiki
Skills:
- Experience with Windows Operating Systems
- Working Knowledge of MS Office suite (Word, Excel and Outlook)
- Experience in dealing with customers
- Knowledge of Active Directory, Exchange
- Familiarity with Atlassian JIRA and Confluence is appreciated but not mandatory
- General understanding of PC/Hardware maintenance and repair
- Graduates from undergraduate or graduate degree programs in Computer Science etc. are also eligible to apply
Projektsprache:
Deutsch, Englisch
Anzahl:
1
Start:
07.04.2015
Dauer:
15.05.2015
Ort:
Berlin
Intensität:
4-5 Tage/Woche
Branche:
Auf Anfrage
Bei Interesse bewerben Sie sich bitte mit Ihrem aktuellen Profil im Wordformat unter Angabe Ihrer Verfügbarkeit.
Ansprechpartner: Elena Sostmann
Telefon: