Beschreibung
Aufgabenbeschreibung:Im Rahmen des ESA Satellitenprojektes "GALILEO" betreibt unser Kunde einen Support Desk für Ticket / Asset und ILS (Integrated Logistic Support). Dieser überwacht und koordiniert Netzwerk und Infrastruktur Aktionen im Galileo Programm.
In the frame of the handover of Galileo Ground Segment L2/L3 Maintenance Handover we looking for senior consultancy support to:
- Define a suitable end-to-end hardware and software maintenance concept for the Galileo Ground Segment, considering their worldwide distribution and complex industrial framework;
Anforderungen:
IT Application Operation & Management (IAO) - General Knowledge +
IT Transition & Implementation (ITI) - General Knowledge +
Organizational and Process Consulting +
English ++
IT Infrastructure Library (ITIL) - General Knowledge ++
IT Service Continuity Management - ITIL Process ++
Process Analysis & Design - General Knowledge ++
Process Modelling - General ++
Service Design - ITIL Life Cycle Phase - General Knowledge ++
Service Operation - ITIL Life Cycle Phase - General Knowledge ++
Sprachen: Deutsch und Englisch sehr gute Kenntnisse
Projektdaten:
Projekt:14746
Beginn: 10.09.2018
Dauer: 09.09.2019
Haben wir Ihr Interesse geweckt? Wir freuen uns über Ihren Kontakt!