Beschreibung
Sehr geehrte Damen und Herren,nachstehend eine Anfrage bei der wir aktuell Unterstützung benötigen.
Vielleicht ist es ja ein Thema für Sie?
Position
Technical Support (m/w)
Beschreibung
Für unseren Kunden sind wir aktuell auf der Suche nach einem Technical Support (m/w).
• Gain knowledge about setup of NetIQ Access Manager and Identity Manager and is specific extensions.
• Operation, administration and development of the software components.
• Building and operating the Federation Infrastructure based on NAM (NetIQ Access Manager), the components are Admin Console, Identity Provider and Access Gateway. Connect applications to Federation Service.
• Create documentation
• Continuous Health Checks, Monitoring
• Patch Management
• Test Management
• Standby Support optional
• Change- and Problem Management
• Incident handling and solving (2nd, 3rd), contact to supplier, root cause analysis
Skills
• NetIQ Identity Manager
• NetIQ Access Manager
• Experienced in LDAP, x509, WS-Federation, SAML, OAuth, OpenID Connect
• Incident handling and solving (2nd, 3rd), contact to supplier, root cause analysis. Change and Problem Management
• Connect applications to Federation Service
• Change- and Problem Management
• Tomcat Application Server
• Java / JavaScript /Java Server Pages
• CSS
• http / https
• Linux
• XML
• Basic knowledge in operating/monitoring on a system level
• ITIL basic knowledge (IT Infrastructure Library)
• German/English fluent
Einsatzort: PLZ 67
Arbeitsbeginn: 01.09.2017
Arbeitsende: 28.02.2018
Sind Sie aktuell verfügbar und an dem Projekt interessiert, dann senden Sie uns bitte Ihr Profil im Word-Format unter Angaben Ihres bestmöglichen All-in Stundensatzes.
Für Fragen stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Marcel Schulz
Senior Partner Manager
IPSWAYS – IPS Projects GmbH
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Homepage: http://www.ipsways.com