Beschreibung
Sehr geehrte Damen und Herren,für unseren Endkunden suchen wir:
Aufgaben:
• PM for implementation of the ServiceNow platform with respect to Incident, Problem, Change, Configuration and Request Management
• Steering of involved suppliers as well as internal teams to contribute to the success of the project
• Applying the required governance, project meetings, PSCs, (regular) reports to (senior) stakeholders etc.
• Managing risk and issues, project plan and progress as well as project financials
• Ensure project delivery is compliant with customer's project delivery standards
Skills:
• Excellent PM skills
• Solid knowledge of Service Management / ITIL / SIAM preferred
• Proven track record of similar projects (i.e. multi supplier projects in a similar setup)
• English, German beneficial
Soft skills:
• Strong communication skills,
• experience with offshore teams (India) e.g. for Testing
Laufzeit: 15.03.2017 - 15.09.2017 (+ Option auf Verlängerung)
Volumen: 1008 Std. (100%Onsite, 130 Std. Offsite
Einsatzort: Düsseldorf
Travel: Occasional travel might be required to various customer locations (up to 4 days/month)
Beachten Sie bitte auch, dass wir ausschließlich direkte Endkundenprojekte vermitteln! Falls Sie aktuell nicht verfügbar sein sollten, würden wir uns freuen, wenn Sie uns eine entsprechende Information inkl. Ihrer Kontaktdaten und Ihrem Profil im Wordformat zukommen lassen würden, damit wir Ihre Verfügbarkeit berücksichtigen und Sie bei zukünftigen Anfragen direkt kontaktieren können.
Vielen Dank im Voraus!
Mit freundlichen Grüßen aus Köln
Norbert Königstein
Königstein Beratungsgesellschaft für EDV-Dienstleistungen mbH
Firmensitz: Schanzenstrasse 39 c3, 51063 Köln
Geschäftsführer: Holger Königstein
HRB 53073 AG Köln
Umsatzsteuer-ID DE
Tel.:
Fax:
E-Mail:
Homepage: http://www.EDV-Koenigstein.de