Beschreibung
* Gesucht wird ein 6 köpfiges support Team zur Unterstützung einer Unternehmensweiten IT-Systemumstellung* Von Dezember 2016 bis Juli 2017 werden in einer festgelegten Reihenfolge weltweit Standorte angahren und bei der Systemumstellung unterstützt
* PC: Windows professional, SCCM advanced, User data backup and restore, Troubleshooting capability in all domain an technology related issues
* AD: Windows server skills, domain rejoin of existing services / manual domain transition, assistance in troubleshooting of servers (MSSQL, Fail-over Cluster, Print services), knowledge about DNS/DHCP/AD DS/AD CA decencies
* Hosting: Vmware ESXi knowledge to support existing local domain controller, domain rejoin and configuration
* MFP: hands on MFP and print server configuration
* IPT: Support Avaya in resetting Phones and conduct IPT testing before and after WAN cutover
* Network: Support Verizon with local hands and eyes on network equipment, connect console cables, power cycle switches and access points, check uplink cables and GBICs if needed.
Kontaktperson: Senior Account Manager IT Frau Wibke Kötter
FERCHAU Engineering GmbH
Niederlassung Düsseldorf
Franz-Rennefeld-Weg 5
40472 Düsseldorf