Remote: Major Incident Manager (w/m/d)

remote  ‐ Remote
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Für unseren Kunden suchen wir einen Major Incident Manager (w/m/d).

Rahmendaten:
Start: asap
Laufzeit: 31.12.21++
Auslastung: Vollzeit
Einsatzort: Remote, gff. Absprachen onsite in Stuttgart

Aufgaben:
- Excellent communicator keeping everyone informed at right intervals during major incidents
- Able to articulate and translate information across the varied stakeholder range, teams, and partners.
- Very Stable and manage MIM process reliably during a crisis.
- Planning and presiding over meetings.
- Fair understanding of the IT organisation.
- Define and develop Major Incident Management process
- Ensures that the process documented, maintained & communicated to all stakeholders.’
- Review effectiveness and efficiency of the Major Incident Management process and identify opportunities for process improvement.
- Drive process improvement initiatives and publish status report on the outcomes
- Ensure timely resolution of incidents, reducing downtime to the business, resulting in a higher availability of the service.
- Validate Service Failure with Business.

Bitte stellen Sie uns für diese Anfrage Ihren CV in englischer Sprache zur Verfügung.
Start
ab sofort
Dauer
6 Monate
(Verlängerung möglich)
Von
Nemensis AG
Eingestellt
02.07.2021
Ansprechpartner:
Jens Eberling
Projekt-ID:
2149440
Vertragsart
Freiberuflich
Einsatzart
100 % Remote
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren