Beschreibung
External service provider is integrated in the Incident Management process in order to do 2nd level Support.JIRA is the technical interface to the service desk and the users Solution documentation is supposed to be in JIRA.
Ensuring availability of the System:
- second Level Support
- System adaptions (sap patches, minor release changes,, others)
- Monitoring of applications and Interfaces
- simple meausures to improve applications
- adjustments due to modified application landscapes
- archiving activities
- MDM inbound processes
- MDM outbound processes
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Aufgrund der Vorgabe unseres Kunden dürfen wir hier nur Berater anbieten,
die über eine eigene Kapitalgesellschaft (GmbH, UG oder vgl.) verfügen oder
in einem Angestelltenverhältnis stehen.
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Anforderung:
SAP MDM (Master Data Management) +++ (good), 2-4 yrs.
JIRA Anwender Kenntnisse ++ (trained), 0-2 yrs.
Supportprozesse + (basic knowledge), 0 yrs.
Sprache:
- Englisch
Projektstart: 03.04.2017
Projektende: 31.12.2017 + Option
Auslastung: 75% (3 Tage/Woche)
Leistungsort: Ludwigsburg & Remote