Customer Relationship and Services Manager (m/w)

CH  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Aufgaben:

Currently we are searching for a Customer Relationship and Services Manager (m/w)

Your tasks:
+ Define service levels for all channels through which the brand delivers customer service and ensure they are fulfilled
+ managing quantitative and qualitative key performance indicators and metrics
+ check regularly service quality by listening in, mystery calls or similar.
+ oversee, prepare and deliver training and information needs or skills, internally and externally
+ propose improvement on customer policy and its tools
+ supervise process flows within all customer service channels including social media

+ Project Management
+ Customer communication and information
+ Complaint management
+ Budget & team management.


Projekt-Nr.:
41808

Projekttitel:
Customer Relationship and Services Manager (m/w)

Stellentyp:
freiberuflich

Einsatzort:
CH

Starttermin:
asap, spätestens 09.01.2017

Dauer:
3 Monate

Anforderungen:

+ Proven track record in a similar role, including direct leadership experience in an international customer service environment
+ Managing experience, especially with relation to change management
+ Strong understanding of the internal environment (organization, culture, internal politics and governance, etc.)
+ Customer oriented
+ Conflict management and negotiation
+ High professionalism, and good verbal, written, listening and speaking skills in English AND German
+ Positive attitude, good team player, and high work ethic

Auslastung 80-100% vor Ort


Zusätzliche Informationen:

Konnten wir Ihr Interesse wecken? Dann freuen wir uns auf die Zusendung Ihres aussagekräftigen Qualifikationsprofils unter Angabe Ihrer Stundensatzvorstellung und Ihrer Verfügbarkeit.


SOLCOM zählt zu den führenden Technologiedienstleistern in den Bereichen Softwareentwicklung, IT und Engineering. Seit mehr als 20 Jahren arbeiten wir als Partner global agierender Spitzenunternehmen aller Branchen und sind weltweit im Einsatz, wo Innovation entscheidet.
Start
asap, spätestens 09.01.2017
Dauer
3 Monate
Von
SOLCOM GmbH
Eingestellt
02.12.2016
Ansprechpartner:
Dagmar Jäckel
Projekt-ID:
1249113
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren