Business/IT-Analyst (m/w) für Copenhagen

Kopenhagen  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Für unseren Kunden, eine internationale Bank suchen wir ab sofort:

Business/IT-Analyst (m/w) für Copenhagen/ Dänemark

Aufgaben:

• capturing business needs and shaping requirements through dialogue with business sponsors
• understanding end-user requirements
• working on solution design and communicating with BPE team
• project management
• integration planning/dependency management/business process mapping
• supporting testing
• works with business partner to elicit high-level requirements and capture business needs.
• clearly articulates and documents business requirements.
• assesses the risks of various solutions and prioritizes competing business demands.
• obtains key inputs from enterprise architecture teams and identifies solution interdependencies.
• engages with knowledge workers to incorporate usability and user interface needs when designing systems.

Skills:

• Banking experience – must have
• Broad IT domain experience in three or more of the following areas IT areas: Applications Development, Enterprise
• Architecture, Project Management, Vendor Management, Quality Assurance, Infrastructure, and Maintenance and Support
• Demonstrated analytical skills
• Good understanding of information technology and business concepts
• Strong problem solving and strong communication skills

Start: ab sofort
Laufzeit: bis 30.06.2017
Einsatzort: Copenhagen/ Dänemark
Auslastung: 100%

Interessantes Projekt für Sie? Wenn ja freue ich mich auf Ihr Feedback sowie auf Ihr Profil.

Für Rückfragen und weitere Informationen stehe ich Ihnen natürlich gerne zur Verfügung!

Beste Grüße
Thilo Küper
Tel:
E-Mail:

Start
10.2016
Dauer
9 Monate
(Verlängerung möglich)
Von
actcon GmbH
Eingestellt
28.09.2016
Ansprechpartner:
Paulo Dias
Projekt-ID:
1211443
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren