Interim Manager Capex Procurement

Baden-Württemberg  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Interim Capex Procurement für einen internationalen Medizinprodukte-Hersteller

Start: asap
Auslastung: Vollzeit
Laufzeit: 3 Monate mit Option auf Verlängerung
Remote nach Absprache
Region: Baden-Württemberg

Tasks:
  • Managing and driving tenders, bids and proposals for machineries, upgrades of machineries
  • Creating should cost modeling
  • Leading Value engineering and cost reduction activities
  • Improve Supplier Agreements and Supplier Relationship Management in scope of but not limited to the Medical Device Regulation (MDR).
  • Overseeing tenders, bids and proposals and reconcile any invoice discrepancies.


Job Skills & Qualifications:
  • Result-oriented, metrics-driven leader with expertise in SRM, Business Contingency, R&D and contracting, ESI, JRD.
  • Must have criteria is a very solid experiences in CAPEX sourcing with a strong focus in machinery sourcing and procurement, contracting and cost negotiation.
  • Strong analytical and communication skills.
  • Contract related legal competences.
  • Master degree in a technical field.
  • 6 years+ of related procurement experience.
Start
08/2021
Von
Progressive IT
Eingestellt
07.08.2021
Projekt-ID:
2179837
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren