Administrative Assistant (m/w/d)

Bad Homburg vor der Höhe  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Aktuell suche ich für ein pharmazeutisches Unternehmen in Bad Homburg ein Administrative Assistant (m/w/d)

Qualifications:
  • Excellent verbal andwrittencommunicationskills,
  • MS Office (Word, Excel and PowerPoint) and email systems,
  • strong administrative coordination abilities,
  • customer service experience Activities which require skills and knowledge acquired through at least three years' vocational training and which require several years' professional experience.


Responsibilities:
  • Administrative support for a department or person.
  • Tasks may include: Paperworkfiling
  • telephone service
  • scheduling, keeping minutes
  • coordinating meetings and conferences
  • handling and distributing mail
  • Possibly support specific projects by capturing
  • editing
  • retrieving, reporting, and analysing information.
  • Must be able to perform multiple tasks simultaneously and prioritize. Strong communicative and organisational skills as well as a good command of MS Office are required.
  • Employees in this position work under moderate work instructions and can identify problems, but may need help solving them.


Diese Stelle ist interessant für Sie und Sie erfüllen die wesentlichen Voraussetzungen? Dann senden Sie Ihren Lebenslauf direkt über den Link auf der Webseite z.H. Frau Mahmood oder direkt an

Fragen zur Stelle beantworte ich gerne unter
Falls nicht, freue ich mich über Kontakte aus Ihrem Netzwerk, für die diese Vakanz interessant sein kann.

Ich freue mich auf Ihre Bewerbung!

Dieser Geschäftszweig der SThree GmbH betreut die ausgeschriebene Stelle im Auftrag ihres Kunden.
Start
07/2020
Dauer
1 Jahr
Von
Real Staffing
Eingestellt
04.07.2020
Projekt-ID:
1943318
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren