Supporter/Berater SAP PM

Stadtkreis Heidelberg  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Projekt ID: 8536

Für unseren Kunden suchen wir externe Unterstützung für das Modul SAP Implementierung Mobile Wartungslösung



Profound experiences with SAP PM (and optional SAP workmanager) (desirable SAP PM Certification)

Social competencies for user support and training



Anforderungen: Thematical priority

Deep SAP PM knowledge incl. experiences

in solution design with respect to Mobile Solutions



Post go-live support (after/ during implementation – short term basis)

Contact person (hotline) for troubleshooting immediately after the introduction in a cluster. Period: about 1-2 months after implementation

Contact for questions and error identification, description (for 2nd level support) and correction (from user perspective)

Creation and maintenance of training materials / manuals for SAP PM – mobile apps

Implementation by means of target group oriented user training (Planner/Scheduler, Millwright, supervisor,…)



Must have:
SAP-MM
SAP-PM

Mobile Services

IT Training

IT Consulting

Application User Support/Troublesh

Business Application Consulting

IT Development Procedures

Requirement Gathering

Technical Writing

Test Planning and execution

User Documentation



Bitte senden Sie uns Ihre Bewerbung an


Start
01.06.2017
Dauer
31.12.2017
Von
Plussoft GmbH
Eingestellt
27.04.2017
Ansprechpartner:
S. Madjidi
Projekt-ID:
1332997
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren