Beschreibung
For our client in the telecommunications sector we are looking for three SalesForce 2/3 Level Support (m/f/d) with experience in the entire SalesForce Suite.Start: asap
Duration: 3-6 months
On-site: Remote only - nice-to-have based in Düsseldorf
Utilization: 100%
Language: English
YOUR CHALLENGE
-
2nd and 3nd level support Salesforce -
Telephone and written customer care within the scope of support -
Categorization and evaluation of faults -
Direct analysis and problem elimination via remote access -
Documentation of the processes in ticket systems -
Development of problem solutions with the relevant departments
-
Cross-departmental communication and interface management to coordinate further optimizations of Salesforce
-
Control of cooperation between the specialist departments and external service providers
YOUR TALENTS
- Already practical experience in the Salesforce environment
- Team-oriented personality with strong communication skills
- Independent, structured way of working
- Good knowledge of English
- Very good knowledge of German
consultingheads - Verstehen. Verbinden. Erfolg.
Wir verbinden Menschen, um unternehmerische Herausforderungen zu lösen. Deshalb bringen wir Unternehmen mit den besten Consultants und Interim Experts zusammen, um gemeinsam Erfolg zu erzielen.
Die Schnittstelle bildet unser erfahrenes Team mit Consulting-DNA. Wir verstehen die Bedürfnisse und Anliegen heutiger Entscheidungsträger:innen und machen ihre Herausforderung zu unserer Mission. Die vielfältige Expertise unseres Netzwerks, die von Strategie bis Implementierung reicht, erlaubt es uns, branchenübergreifend zu arbeiten.
Aber bei uns geht es nicht nur um das Fachliche. Wir glauben daran, dass nachhaltiger Erfolg erst entsteht, wenn die perfekte Verbindung zwischen Menschen hergestellt wird.
Kein Wunder also, dass namhafte Kunden, darunter Beratungen, mittelständische Unternehmen und Konzerne, uns ihr Vertrauen schenken.