Sales and Finance Backoffice

Heidelberg  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Schlagworte

Beschreibung

For one of our clients we are looking for Finance/Sales Backoffice

Short General Description:
We need Finance and Accounting person to help us with preparation of invoicing, managing contracts, open receivables for non-ASG countries worldwide.
In addition the person should support managing our CRM System, Sales processes and M&O (Finance)

Job Description:
Contract Management:
• Responsible for invoicing / credit notes
• Maintain master and project data in our CRM system
• Internal communication and coordination with different international billing departments
• Reporting
• Open receivables

Required skills:
commercial education (abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung)
work experience in Sales Back Office (Erfahrungen im Vertriebsinnendienst)
experienced user of MS Office, Outlook, SAP-FI (Kenntnisse in MS Office, Outlook, SAP-FI)

Language Abilities:
English (mandatory)
German (mandatory)

Location: Heidelberg
Latest possible start: 1.12.2013
Dauer: 11 Monate+

Kontaktname: Marina Veselinova
Email:


Start
2013
Dauer
11 Monate
(Verlängerung möglich)
Von
Kommlink GmbH
Eingestellt
08.10.2013
Ansprechpartner:
Irina Cherneva
Projekt-ID:
609770
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren