Dringend Service/Operations Manager für Endkunde im Raum Frankfurt gesucht!

Frankfurt  ‐ Vor Ort
Dieses Projekt ist archiviert und leider nicht (mehr) aktiv.
Sie finden vakante Projekte hier in unserer Projektbörse.

Beschreibung

Sehr geehrte Damen und Herren,

für unseren Endkunden suchen wir ab sofort einen Service / Operations Manager.

Details of requested Role
• Manage VENDOR overall service delivery and service relationship
• Adjust service levels
• Operational monitoring
• Implement measurements and monitor performance indicators including but not limited to Service Levels, quality indicators and satisfaction measures
• Service activity report
• Participate in Service Delivery meetings - communication on a service delivery perspective

Task description
Support steering of digital payment applications that includes:
• support of migration of new releases
• implement measurements
• define and control service delivery"

Requirements
• Deep experience in airline payment processes (like Amadeus Payment Suite, Airline Payment platforms)
• Must be able to demonstrate commercial experience working in a similar role which preferably shows a solid understanding of project management principles.
• In-depth experience in information systems operations environment in systems analysis or development
• 3+ years experience in IT operations monitoring
• Experience with Jira.
• Experience in operation on digital or eCommerce technology applications incl. mobile technology
• Deep understanding of problem/incident management processes
• Excellent written and verbal English language skills (business fluency), german language would be a strong plus.

Start: ab sofort
Ende: bis 31.12.2016 + Option
Einsatzort: Raum Frankfurt



Ihr Ansprechpartner:

Beachten Sie bitte auch, dass wir ausschließlich direkte Endkundenprojekte vermitteln! Falls Sie aktuell nicht verfügbar sein sollten, würden wir uns freuen, wenn Sie uns eine entsprechende Information inkl. Ihrer Kontaktdaten und Ihrem Profil im Wordformat zukommen lassen würden, damit wir Ihre Verfügbarkeit berücksichtigen und Sie bei zukünftigen Anfragen direkt kontaktieren können.


Mit freundlichen Grüßen aus Köln

Frank Brüggemann
Königstein Beratungsgesellschaft für EDV-Dienstleistungen mbH
Firmensitz: Schanzenstrasse 39 c3, 51063 Köln
Geschäftsführer: Holger Königstein
HRB 53073 AG Köln
Umsatzsteuer-ID DE
Tel.:
Mobil:
Fax:
E-Mail:
Homepage: http://www.EDV-Koenigstein.de
Start
02.2016
Dauer
11 Monate
(Verlängerung möglich)
Von
Königstein Beratungsgesellschaft für EDV-Dienstleistungen mbH
Eingestellt
08.02.2016
Ansprechpartner:
Holger Königstein
Projekt-ID:
1066915
Vertragsart
Freiberuflich
Um sich auf dieses Projekt zu bewerben müssen Sie sich einloggen.
Registrieren